Adventure week en beach week - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Aukje Huizinga - WaarBenJij.nu Adventure week en beach week - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Aukje Huizinga - WaarBenJij.nu

Adventure week en beach week

Blijf op de hoogte en volg Aukje

09 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Mijn derde week op bali had ik adventure week. In deze week zijn we gaan raften, we hebben een fietstocht gehad, zijn naar een schildpadden opvangcentrum gegaan en we gingen een vulkaan beklimmen.
Helaas kon ik niet mee de vulkaan beklimmen vanwege mijn voet maar verder heb ik een super leuke week gehad! De week hebben we afgesloten met een massage om zondag te vertrekken naar Sanur voor mijn laatste week met de groep.

In het weekend zijn we eerst nog met een groepje naar Kuta en Uluwatu gegaan.
Vrijdag zijn we vertrokken naar Kuta waar we 's avond super leuk uit zijn gegaan in een hele grote (vier verdieping hoge) club.
Zaterdag zijn we (een beetje brakjes) door gegaan naar Uluwatu waar we aan het zwembad van ons hotel hebben gelegen.
Na zondag nog even naar het strand te zijn gegaan heb ik daarna een taxi genomen naar Sanur om m'n laatste week op Bali met de groep te starten.

Mijn laatste week is tot nu toe super chill.
We hebben heerlijk gezond op het strand en aan het zwembad, we zijn gaan snorkelen en we hebben gister gejetskiet wat echt super gaaf was!! Vandaag was het weer wat minder mooi dus dachten we dat het wel eens tijd was om te gaan sporten. We verwachten dat we morgen weer heerlijk aan het strand kunnen liggen zodat we toch nog even wat bruiner kunnen worden.

Ik ga nog even genieten van mijn laatste twee daagjes in Sanur met deze mensen om zaterdag afscheid te nemen van iedereen maar wel om zaterdag avond eindelijk mijn vriend te kunnen ophalen van het vliegveld op Bali.
De komende twee weken ga ik samen met hem allemaal leuke dingen doen maar dat horen jullie wel weer. Ik heb er in ieder geval super veel zin in.

xx Aukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2017

Adventure week en beach week

29 Januari 2017

Bali

14 Januari 2017

Nepal

25 December 2016

Samenvatting week 1 in Nepal

20 December 2016

Nepalees leren
Aukje

Ik ben 17 jaar en ga een reis maken door Nepal, Bali en Australië. Ik blijf bijna 8 maanden weg en zal jullie op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 13 Dec. 2016
Verslag gelezen: 891
Totaal aantal bezoekers 6516

Voorgaande reizen:

13 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: