Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Aukje Huizinga - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Aukje Huizinga - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Aukje

17 December 2016 | Nederland, Schiphol

Lieve mensen,

Na 100 mental breakdowns, 20 keer te hebben overwogen of ik niet toch in Nederland zou blijven, alle stress en angst te hebben overwonnen en natuurlijk na afscheid te hebben genomen van iedereen ben ik nu echt de douane door en kan ik niet meer terug.

Het inchecken duurde allemaal langer dan verwacht omdat de vlucht overboekt was. Na meer dan een uur in de rij te hebben gestaan kon ik eindelijk richting het vliegtuig lopen, maar was het dan ook echt tijd om afscheid te nemen van m'n ouders, broer, zus, m'n vriend en natuurlijk van Sypke

  • 18 December 2016 - 11:00

    Jolijn:

    Lieve Aukje, wat vind ik het dapper van jou om dit te ondernemen! Je gaat volgens mij hele leuke en mooie dingen doen. Geniet er vooral ook van. En leuk dat je een reisverslag bij houdt. Kunnen wij ook meegenieten. Heel veel liefs van Jacques en mij. Dikke kus.

  • 18 December 2016 - 13:37

    Godelieve :

    Hoi lieverd,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen in Katmandu.
    Leuk dat we je kunnen volgen.
    Succes met wennen. En vooral veel plezier.
    Kus

  • 18 December 2016 - 13:36

    Godelieve :

    Hoi lieverd,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen in Katmandu.
    Leuk dat we je kunnen volgen.
    Succes met wennen. En vooral veel plezier.
    Kus

  • 19 December 2016 - 02:45

    Rick & Liz:

    Super om te horen dat het allemaal goed is gegaan Auk!! We volgen je vanuit Chicago. Geniet van dit mooie avontuur. Liefs Liz & Rick!

  • 19 December 2016 - 13:04

    Mariet:

    Aukje, wat leuk dat wij jouw kunnen volgen. Zijn erg benieuwd naar jouw belevenissen aan de anderkant v d aardbol. Succes en de hartelijke groeten van Oom Jan en Tante Mariet

  • 19 December 2016 - 17:22

    Anneke :

    He Aukje, ik wens je een hele fijne tijd daar! Geniet er van. Het pakken zal de komende maanden in elk geval een stuk makkelijker zijn. Liefs Anneke

  • 22 December 2016 - 08:41

    Inger:

    Aukje, heel veel plezier op je reis! Liefs Inger en Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2017

Adventure week en beach week

29 Januari 2017

Bali

14 Januari 2017

Nepal

25 December 2016

Samenvatting week 1 in Nepal

20 December 2016

Nepalees leren
Aukje

Ik ben 17 jaar en ga een reis maken door Nepal, Bali en Australië. Ik blijf bijna 8 maanden weg en zal jullie op de hoogte houden via deze site!

Actief sinds 13 Dec. 2016
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 6510

Voorgaande reizen:

13 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: